Friday 9 December 2011

Burger & Playground Story ~

Hey yo-2 wassup2.!!
Ary ni aku pegy ikut family aku pegy niage,,
Kiteorg jual Air,burger,mainan,air..ehh da sebut tadi,,
Well aku dulu mmg seorang MASTER BURGER,,
Burger aku lebih kurang mcm dalam gambar ni (TIPU)
Jadi aku pon trylaa msak tadi,,
Hasilnye di luar jangkaan aku,,
Daging jadi hangus,,burger special dye punye telur ancur,,
Hahaha ape ley buat,,
Beginilah basib diriku yang malang oh Tuhan~

Okay..! 1 agy..pasal taman mainan..!
Kiteorg niage kat Taman Mainan Tasik Pemaisuri (rasenye),,
Time xde org aku pegy bwak adik aku men situ (Curi Tulang),,
Aku pon ternampak 1 alat senaman kat situ,,
Aku dengan begitu gelojoh melulu ke sane,,
Bende tu bentuk dye lebih kurang mcm "+",,
Papan kat situ kate lompat keliling dye,,
Aku pon ape agy tanpe segan silu terus buat,,
Tibe-2 tanpe kusedari ade orang lalu,,
Aku pun terus berhenti & cover macho,,
Lebih memalukan lagi orang tu Afif dak skola aku,,
Aduhh!!..dlam aty aku "JATUH MARUAH",,
Dye pon tegur aku "Arfan lompatla lagi",,
Aku pun diam "........",,
Oh yaa! btw dye jlan-2 kat situ sambil date ngan awek dye KANTOI,,
Wahahahaahahahahaha!,,
Jadi itu sedikit sebanyak untuk ary ni..okay bubye..!
Ilysm Syifa <3

No comments:

Post a Comment

Tulislah Komen Dengan Tangan Kanan ;)