Thursday 15 March 2012

Something Bout Friends..

Assalamualaikum & hey!,,
Lame x singgah sini,,
Xdak idea maaa nk post ape,,
Hmm,,
Ouh ya berkaitan dgn tajuk di atas,,
Aku nk ceritekan tentang "KAWAN" ,,
Tanpe kawan siapelah kite kan..? :)
Okay kawan mmg mempunyai byk ragam & tabiat2 yg gile huhu,,
Sometimes kawan buat kite rase bengang & marah or same waktu dengannye laa,,
Adakah korg penah dibenci oleh kawan korg disebabkan menegur kesalahan diorg?,,
Or dibenci sebab kawan menegur silap kita sendiri..?,,
Kalau yg tiade baguslah tapi bagi yg ade janganlah ade sikap benci-membenci ni :)
Tapi aku nak cakap psal kita benci kawan kita sebab salah kita sendiri,,
Kita manusia xpenah lari dari melakukan kesalahan,,
Cuma sedar atau tidak sajer,,
Kawan jugelah tempat kite beradu,,
Kita kenal,,
Kita faham,,
Kita gaduh,,
Kita sayang,,*ok gedik
Segala manis,pahit,tawar,kelat,payau,pahit kita kongsi bersama,,
Selalulah pegang pade ayat ni "Bila kite putuskan hubungan persahabatan 3 hari berturut-turut maka kita x akan cium bau syurga" btol or tak aku xtau,,
Tapi janganlah kita putuskan silaturrahim dengan kawan,,
Anyway aku nak mintak maaf dekat sorg kawan aku nih,,
Sumpah aku xde niat nak wat dye sakit aty,,
Cume aku ilang kawalan,,
Sekarang dye da xtgur aku,,
Xpela aku harap lame-lame nanti dye maafkan aku,,
To Syafiqah Hamdan a.k.a Syafiqah Shazryn..
Okay bubye! :)


No comments:

Post a Comment

Tulislah Komen Dengan Tangan Kanan ;)