Saturday 14 April 2012

My Heart Is Not A Game

Heyyyyyyy assalamualaikum..
Ary ni aku bukan nak jiwang or emo jadah sume tuh,,
Aku cume nak informs lahh sikit,,
Specially kat pmpuan yg penah couple or nak couple ngn aku,,
Aku ni bukan tunggul,batu,simen,dinding,kayu or same erti dengannye,,
Seselekeh aku ni pon aku ade perasaan tau,,
Walau un aku x tnjuk or cakap,,
Aku bukan orang yg korang boleh jadikan alat gantian,,
Korang couple ngan aku..bagi janji2 manis kat aku,,
Aku pon bukaklah pintu hati aku kat korang,,
Tapi balasan yang aku dapat?,,
Korang pergi tinggalkan aku right??,,
Korang pergi dengan alasan yang agak "SAKAI",,
Seperti,,
"Saya masih menyayangi ex saya,,saya x mampu lupekan dye",
"Maafkan saya,,saya curang..saya amat mencintai ex saya",,
Korang ingat aku ni binatang ape??,,
Tisu yang korang kesat air mate then buang mcm tu jer???..,,
Aku penah bagi kasih sayang aku utk jadi pengubat aty korang,,
Tapi ape korang balas??
Korang buang ubat & rela virus tu menjangkiti balik,,
Satu lagy,,
"Saya nak belajar dulu,,harap awak faham",,
Weyh! kalau kau fikir kau nak belajar sangat,,
Apesal dari mule lagy kau x cakap??,,
Kenape lepas aku dah sayang baru nak cakap???..
Ape motif korang sebenarnye couple ngan aku??,,
Hanye untuk sakitkan aty aku jer kan?,,
Dahlaa aku bukan nak ungkit,dendam or ape,,
Aku cume nak korang sedar yang aku pon ade harge diri,,
Ape rase kalau korang kene macam tuh??..
Aku tepuk tangan jer kalau korang kene,,
Ouh yaa..ingatlaa yer,,
Aku tak akan sesekali COUPLE BALIK dengan orang yg macam KORANG,,
Hati aku tertutup sekarang,,
Hanye orang yang dapat mnerima segala ketidaksempurnaan & kelebihan aku saje yang layak,,
Ingatlah,,,kalau korang ley sakitkan aty aku,,
Aku boleh buat 5x lagy sakit dari ape yang korang rase,,
Tapi aku x suka balas dendam,,
Okay harap korang bahgie..bubye!

No comments:

Post a Comment

Tulislah Komen Dengan Tangan Kanan ;)