Friday 9 November 2012

Now Only A Memories


Assalamualaikum & Hello to everyone..!
Hari ini aku adalah hari terakhir persekolahan bagi tahun 2012 (Form 4) & hari yang paling bermakna dalam hidup aku..
Walaupun aku rasa happy dengan cuti panjang namun di sebalik kegembiraan ini terdapat 1 kesedihan yang melanda diri aku..
Beberapa hari lalu aku agak terkejut sebenarnya apabila guru kelas aku aka tengkorak & ustazah aku memberitahu yang  dia akan berpindah ke sekolah lain tahun depan..
Pada mulanya aku hanya menyangkakan gurauan..namun realitinya memang benar..
Hari ni aku tak tahu apekah perasaaan sebenar aku..samaada gembira ataupun sedeyh..mungkin 2 in 1..sebelum abis sekolah kami (4k3) memberikan cikgu hadiah yang tak seberapa memandangkan dia akan meninggalkan kami..
Kami berbual-bual & bergurau senda..namun di sebalik setiap senyuman itu terdapat kesedihan..ada di antara kami yang menangis kerana tidak mampu untuk menahan kesedihannya lagy..
Tak dinafikan aku pon rasa nak nanges sebenarnya..mane taknye..dari awal tahun lagy cikgu dah melayan macam macam kerenah kami..dia yang memahami perangai kami..
Tapi walaupun aku sedeyh..aku tetap gembira kerana telah pernah menjadi pelajarnya..mungkin ada hikmah di sebalik perpisahan ini..aku harap cikgu akan sihat selalu & mendapat pelajar yang lebih baik..itu saja yang mampu aku doakan..
Walaupun kita berpisah..namun segala kenangan yang telah kita lakukan akan kekal di dalam hati kiteorang selamenye..kami akan jadikannya sebagai kenangan yang terindah : ' D

~~ WE FROM 4 K 3 LOVE YOU SO MUCH  PUAN ROSITA BT SAMPOOI A.K.A TENGKORAK ~~

No comments:

Post a Comment

Tulislah Komen Dengan Tangan Kanan ;)